Goldcar Goldcar Wypozyczalnia samochodow

Wyszukaj, porównaj oferty i zarezerwuj samochód na wynajem

Popularne miejsca docelowe: Palma de Mallorca, Londyn, Los Angeles, Barcelona, Las Vegas, Lizbona, Malaga, Rzym
Miejsce odbioru
 Chcesz oddać samochód w innym biurze?
   Idade do condutor: 25-70
   Mieszkam w(e): Stany Zjednoczone
Porównaj ceny wynajmu samochodów
Porównujemy ceny z ponad 800 różnych witryn wypożyczalni samochodów w ponad 30 000 lokalizacji na całym świecie
Klienci nas uwielbiają

Zaufało nam ponad 1 milion klientów, którzy zarezerwowali u nas samochód do wynajęcia na najlepszych warunkach

Zmień lub anuluj rezerwację za darmo

Do 48 godzin przed odbiorem

Bez dodatkowych opłat

Nie naliczamy dodatkowych opłat, takich jak prowizja za korzystanie z karty kredytowej lub koszty rezerwacji

Goldcar Wypozyczalnia samochodow

Szukasz taniego samochodu do wypożyczenia na korzystnych warunkach?

W serwisie holidaycars.com porównujemy wszystkie dostępne wypożyczalnie samochodów w każdym mieście, abyś zawsze mógł znaleźć samochód, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Zarezerwuj samochód bezpiecznie przed wyjazdem, aby uniknąć później niemiłych niespodzianek.

Skorzystaj z naszych stawek wynajmu all-inclusive z gwarancją najlepszej ceny, abyś nigdy nie płacił więcej niż trzeba. Nasza gwarancja „Zero ryzyka” zapewnia 100% zwrot różnicy w cenie i gwarantuje beztroskie doświadczenie wynajmu samochodu. Możesz również zdecydować się na ubezpieczenie od anulowania rezerwacji, które pozwala Ci zrezygnować z rezerwacji do momentu odbioru samochodu bez żadnych dodatkowych kosztów.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub trudności możesz skontaktować się 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu z działem obsługi klienta przez telefon, e-mail i czat na żywo w swoim własnym języku.

Czy wciąż jeszcze się wahasz? Poproś o darmową wycenę!

Wynajmij samochód za pośrednictwem serwisu holidaycars.com: więcej opcji, niższe ceny i doskonała obsługa!

Goldcar – recenzje i doświadczenia

Twoje doświadczenie z wynajmu samochodu jest dla nas bardzo ważne. Właśnie dlatego śledzimy na bieżąco ceny, warunki świadczenia usług oraz samochody dostępne na wynajem w wypożyczalni Goldcar, a także porównujemy je z ponad 800 innymi markami wypożyczalni samochodów. Pytamy także naszych klientów o wrażenia z wybranej marki wypożyczalni samochodów. Dzięki temu możesz łatwiej dokonać właściwego wyboru.

Oto opinie naszych klientów na temat wypożyczalni Goldcar

Średnia ocena wypożyczalni Goldcar dokonana przez naszych klientów to 4.8. Poprosiliśmy również klientów o uzasadnienie oceny. Można je teraz przeczytać w ostatnio dodanych recenzjach wypożyczalni Goldcar. Zobacz, co mówią klienci:

07-04-2017
na temat wypożyczalni Goldcar w mieście Olbia lotnisko, Włochy
Przepiekne widoki, krete drogi. Raj niekoniecznie na koncu swiata ;)
Sugestia jest dokupywanie pakietu pelnego ubezpieczenia. Wlosi a w zasadzie Sardynczycy sa " nieprzewidywalnymi" kierowcami. Powodzenia
29-03-2017
na temat wypożyczalni Goldcar w mieście Katania Fontanarossa lotnisko, Włochy
Wypożyczalnia znajduje się tuż przy terminalu - bardzo praktyczne rozwiązanie, jeśli planujemy podróżowanie autem po Sycylii.
Trochę zbyt długie oczekiwanie w przypadku, kiedy rezerwacji dokonało się wcześniej przez internet z określeniem konkretnej godziny wypożyczenia auta.
11-03-2017

na temat wypożyczalni Goldcar w mieście Malta, Malta
Rezerwacja auta przebiegła bardzo sprawnie i intuicyjnie. Cena za wynajem auta była bardzo konkurencyjna w stosunku do innych firm. Formalności przy odbiorze auta były ograniczond do minimum. Odbiór auta przebiegał bardzo szybko. Samochód był czysty i zatankowany do peła, dokładnie taki jak w rezerwacji. Samochód był sprawny i bez żadnych usterek. Zdanie pojazdu przebiegło bardzo sprawnie i bez Zadnych przeszkód. Serdecznie polecam wynajem w tej firmie. Pozdrawiam, Tomek z Polski.
06-03-2017
na temat wypożyczalni Goldcar w mieście Palma de Mallorca, Hiszpania
Super wyspa. Piękne widoki i szlaki górskie. Goldcar może być. Szału nie ma. Problem z porozumieniem się z obsługą.
Lepsza znajomość języka angielskiego przez pracownika goldcar
03-03-2017
na temat wypożyczalni Goldcar w mieście Teneryfa, Hiszpania
Bardzo piekne miejsce i duzy wybor aut.
Do udoskonalenia: zbyt dlugie wydawanie auta i sporo dodatkowych doplat poza cena za samo auto.
01-03-2017
na temat wypożyczalni Goldcar w mieście Bergamo, WĹ‚ochy
Nasz samolot spóźnił się pond 5h. Dotarliśmy na miejsce po północy. Inne wypożyczalnie były już zamknięte, wynajmujący załamani odeszli "z kwitkiem". Natomiast w Goldcar miły pracownik czekał na nas. Samochód zgodny z zamówieniem, czysty, nowy, wygodny. W cenie łańcuchy śniegowe, co w górach jest Ważne. Gorąco polecamy tą wupożyczalnię
28-02-2017
na temat wypożyczalni Goldcar w mieście Puerto del Rosario, Hiszpania
Sprawna obsługa, przyjazny personel, jasne zasady wypożyczenia auta.
28-02-2017

na temat wypożyczalni Goldcar w mieście Teneryfa, Hiszpania
samochód do odbioru na lotnisku
27-02-2017

na temat wypożyczalni Goldcar w mieście Teneryfa, Hiszpania
Samochód zamówiliśmy przez internet, więc po przylocie bezpośrednio udaliśmy się do stanowiska Goldcar. Po pokazaniu zamówienia oraz dokumentów sprzedawca wykonał telefon. Przedstawił nam propozycję samochodu odpowiedniego wielkością do zamówienia. Transakcja przebiegła dość sprawnie. Otrzymaliśmy wytyczne dokąd mamy się udać po odbiór samochodu. Na parkingu Goldcar przekazano nam kluczyki, zapakowaliśmy się i mogliśmy ruszać w poszukiwaniu przygód. Po zakończeniu naszej przygody przed odlotem podjechaliśmy do stanowiska Goldcar i w bardzo sprawny sposób zdaliśmy samochód przedstawiając umowę i oddając kluczyki. Wszystko odbyło się sprawnie i bez problemów. Pracownicy byli mili i uczynni. Wypożyczyliśmy Hiundaia i20 był sprawny, czysty, lecz na cztery osoby trochę na słaby. Często kiedy trzeba było przyspieszyć niestety był mulasty. Mimo to dzięki niemu objechaliśmy wyspę bardzo dokładnie robiąc 1400 km. Jesteśmy zadowoleni.
Sądzę, że dobrym udoskonaleniem będzie drugi kierowca (za darmo) tak jak jest to w innych wypożyczalniach. Drogi na Teneryfie są bardzo kręte i strome a nie każdy jest silny psychicznie więc drugi kierowca mógłby w zastępstwie. Zamawiając samochód przez internet byłam pewna, że zamawiam równocześnie ubezpieczenie. na miejscu okazało się, że zamówienie jest bez ubezpieczenia. Kosztowało mnie to niepotrzebnego stresu. Spokojniej byłoby gdyby to wszystko było napisane w ofercie.
15-12-2015

na temat wypożyczalni Goldcar w mieście Tenerife, Spain
nie pozytywne, złodzieje i banda oszustów nigdy nie wynajmę w goldcar